Παρασκευή, 10 Ιουνίου 2011

+1 Jetway! (τεχνική υποστήριξη)

Μόλις διάβασα ένα post στο blog του Eric Sandeen. Μεταφράζω λίγο για τους μη-αγγλομαθείς, για να δούμε λίγο στην Ελλάδα τι σημαίνει σοβαρό technical support και όχι κοροϊδία του κόσμου:

Το πρόβλημα του Eric ήταν ότι δεν μπορούσε να τροφοδοτήσει ένα σύστημα βασισμένο σε Jetway JNC9C-550-LF μητρική από ένα PicoPSU-90 τροφοδοτικό (ο συνδυασμός δεν έκανε boot). Ο Eric έγραψε γι αυτό στη Jetway και η απάντηση ήταν:

Αγαπητέ πελάτη,
Σας ευχαριστούμε που μας γράψατε τις ανησυχίες σας. Ευχαρίστως να σας βοηθήσω.
Εξετάσαμε το αίτημά σας σχετικά με το JNC9C-550-LF. Σύμφωνα με την αναφορά σας, πιστεύουμε ότι το πρόβλημα είναι σχετικό με το τροφοδοτικό.
Έχουμε παρατηρήσει προβλήματα "υποτροφοδοσίας" με τις παρακάτω πηγές:

1. IEI ACE-4518AP
2. PicoPSU-90
3. M3-ATX 125W
4. Power-win PW-085B-5Y
Η λύση μας για τα παραπάνω είναι:

1. αφαίρεση του D9
2. αφαίρεση του R163
3. αλλαγή του Q30 από C01-E7002-F σε C04-EAPM2300A-F
4. αλλαγή του R270 από E01-42B1.8K-F σε E01-42B3.3K-F
Μπορείτε να δοκιμάσετε να αφαιρέσετε τα D9 και R163 πρώτα. Οι δοκιμές μας έδειξαν ότι η μητρική θα δουλέψει με το picoPSU, απλά αν αφαιρεθούν αυτά τα 2 μέρη.
Ελπίζουμε ότι το παραπάνω σας βοήθησε. Παρόλα αυτά αν έχετε επιπλέον ερωτήσεις, σας παρακαλώ μη διστάσετε να επικοινωνήσετε με το τεχνικό μας τμήμα.
Χαιρετισμούς,

Jetway FAE / Tech Support Team
Jetway Computer Corp.
38507 Cherry Street, Suite E
Newark, CA 94560
Email: tech@jetwaycomputer.com
www.jetwaycomputer.com


Η παραπάνω απάντηση συνοδευόταν μάλιστα και με φωτογραφίες των εξαρτημάτων που οι τεχνικοί της Jetway πρότειναν να αφαιρεθούν ή να αλλαχθούν. Επίσης τον ενημέρωσαν ότι στα επόμενα μοντέλα η ασυμβατότητα αυτή έχει διορθωθεί.

Ας κάνουμε μια μικρή σύγκριση με το επίπεδο τεχνικής υποστήριξης που προσφέρεται στην Ελλάδα καθώς και την αντιμετώπιση των πελατών ...








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου